Wow, taasi waa wax fiican. Waxaan jeclaan lahaa in aan waso
Angie| 6 maalmo kahor
Weli ma arag iyagoo isku xidhan, oo si adag, aqoon u leh. Waxay u muuqdaan inay u haystaan sidii arrin caadi ah, haddii aysan ahayn caado toddobaadle ah ka hor galmada khaniisnimada sabtida.
Wow, taasi waa wax fiican. Waxaan jeclaan lahaa in aan waso
Weli ma arag iyagoo isku xidhan, oo si adag, aqoon u leh. Waxay u muuqdaan inay u haystaan sidii arrin caadi ah, haddii aysan ahayn caado toddobaadle ah ka hor galmada khaniisnimada sabtida.
Kuwani waa titinno qaar.